Organizowanie eventów

Różne tematy, niekoniecznie związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
motorynka
Posty: 100
Rejestracja: 04 sty 2019, 15:02

Organizowanie eventów

Post autor: motorynka »

czy ktoś z was organizował taki event w willa zagórze? znalazłam ich ofertę tu http://www.willazagorze.pl/pl/konferenc ... szawy.html i chciałabym przeprowadzić wyjazdową konferencję 3 dniową połączoną właśnie z imprezą integracyjną dla naszych pracowników. Mam już nawet namiary na fajnego animatora do takich eventów, myślałam m in o jakimś survivalu albo o zapasach sumo w tych super dużych strojach
Awatar użytkownika
Paula30
Posty: 92
Rejestracja: 15 gru 2018, 20:18

Re: Organizowanie eventów

Post autor: Paula30 »

Mi bardzo podobają się eventy z dobrą muzyką, gdzie można nie tylko jej posłuchać ale i nieco potańczyć. Do organizacji takiego eventu niezbędna jest fajna scena, nawet niewielka wyposażona w odpowiednie oświetlenie i akcesoria sceniaczne (https://www.megascena.pl/showtec/). Wtedy tworzy się specyficzny klimat wprawiający gości w imprezowy nastrój. Wszystkie tego typu rzeczy można zakupić w jednym sklepie i zapewnić sobie wspaniałą zabawę.
Awatar użytkownika
Kazika
Posty: 122
Rejestracja: 13 sty 2019, 14:37

Re: Organizowanie eventów

Post autor: Kazika »

Jeśli chodzi o organizację eventu, to mistrzami w tej dziedzinie jest personel Hotelu Włoskiego https://hotelwloski.pl/ . Szczerze przyznam, że nie chciało mi się nawet iść na niego, ale gdy zaczęłam już w nim uczestniczyć, to nie mogłam wyjść z zachwytu. Szczególnie jestem pełna podziwu dla obsługi hotelu, która stworzyła niesamowicie pyszne menu oraz przygotowała mnóstwo atrakcji wieczoru. Nawet zaproponowano nam noclegi w pokojach premium.
Awatar użytkownika
robix
Posty: 256
Rejestracja: 18 gru 2018, 20:40

Re: Organizowanie eventów

Post autor: robix »

Jeśli chcecie zorganizować imprezę na naprawdę wysokim poziomie, to na pewno tutaj https://nadmorski.pl/business-positive/ ... ntegracja/ warto sobie zerknąć. Jest tam bowiem ciekawe miejsce na event. Nie tylko jest tam odpowiednie zaplecze techniczne, ale również noclegowe. Dysponują również restauracją. Poza tym lokalizacja jest świetna.
Motorowa
Posty: 546
Rejestracja: 08 maja 2019, 12:01

Re: Organizowanie eventów

Post autor: Motorowa »

A czy organizujecie urodziny dla siebie lu swoich bliskich? Gdzie zaopatrujecie się w balony z helem na taką okazję? Ja bardzo fajne widziałam w sklepie internetowym https://happenings.pl/balony-na-urodziny. Jak sądzicie, czy warto je tam zamówić?
Awatar użytkownika
mechanik
Posty: 40
Rejestracja: 03 kwie 2019, 8:02

Re: Organizowanie eventów

Post autor: mechanik »

Organizując event, musimy zadbać o mnóstwo rzeczy, a jednym z nich jest i nagłośnienie i system audio-wideo. Dziś rzadko która konferencja odbywa się bez łączenia z jednym z członków w sieci, a na imprezach też trzeba zadbać o wizualizację, czy mocny dźwięk. Dlatego tutaj https://q-fidelity.pl/ warto zapytać o pomoc. Mają doświadczenie w konstruowaniu takich systemów.
Awatar użytkownika
serenka
Posty: 170
Rejestracja: 17 gru 2018, 10:17

Re: Organizowanie eventów

Post autor: serenka »

Na każdym z takich eventów przydaje się znajomosć obsługi power pointa aby móc przygotować profesjonalnie wyglądającą prezentację którą z całą pewnością wykorzystasz podczas przedstawiania swojej firmy. Jak nie posiadasz takiej wiedzy to firma https://tworzenieprezentacji.pl/ Może wykonać dla Ciebie taką prezentację w dobrej ofercie cenowej.
Awatar użytkownika
mamapiotra
Posty: 36
Rejestracja: 02 gru 2019, 7:57

Re: Organizowanie eventów

Post autor: mamapiotra »

Pandemia koronwirusa pokrzyżowała wielu ludziom plany, także organizatorom eventów i konferencji. Trzeba jednak sobie jakoś radzić choć dla wielu fizyczny kontakt bezpośredni jest niezwykle istotny. Jakimś substytutem takich eventów są wideokonferencje online. Podczas takich wirtualnych spotkań także przecież można przekazać treści, które są związane z dana tematyką szkolenia.
Awatar użytkownika
kadiff
Posty: 304
Rejestracja: 16 lip 2019, 14:54

Re: Organizowanie eventów

Post autor: kadiff »

U nas nie było problemu wszystko dobrze załatwiliśmy Ekrany LED Zielona Góra lubuskie to firma https://360s.eu/ jest warta uwagi, catering też w tym mieście jest bardzo dobry i ogólnie samo miasto kojarzy się bardzo dobrze. Z pewnością jeszcze kiedyś tutaj wrócimy z naszymi szkoleniami ;)
lębyrn

Re: Organizowanie eventów

Post autor: lębyrn »

Jeżeli jesteście na etapie organizacji eventu to na pewno rozglądacie się za firmą, która zajmuje się wynajmowaniem mebli i sprzętów evventowych. Jeżeli mieszkacie na terenie Poznania to polecam wam zgłosić się do https://www.meblostrefa.com/ Oni mają całkiem niezłe ceny.
bórnis

Re: Organizowanie eventów

Post autor: bórnis »

Też ostatnio organizowałem firmowy event. Jeżeli mieszkacie na terenie Warszawy to polecam wam zapisać sobie kontakt do https://gastro4rent.pl/ Firma ta zajmuje się wypożyczaniem sprzętu eventowego i to w całkiem niezłych cenach. Współpraca z nimi okazała się bardzo przydatna.
Awatar użytkownika
tywin
Posty: 77
Rejestracja: 27 mar 2020, 9:48

Re: Organizowanie eventów

Post autor: tywin »

na pewno dobre nagłośnienie jest bardzo wazne http://stx.pl co wy na to powiecie? Jest to super cena i konkretna jakość. Tam mają bardzo dobre te produkty
najaś

Re: Organizowanie eventów

Post autor: najaś »

Na takich eventach najłatwiej zwróci uwagę prezentacja multimedialna odnosnie działań rynkowych twojej firmy. Na pewno firma jaką jest https://tworzenieprezentacji.pl wykona dla Ciebie prezentację na tak wysokim poziomie że będziesz bardzo zadowolony z efektu jaki osiągniesz na evencie.
Awatar użytkownika
riderka
Posty: 57
Rejestracja: 11 paź 2019, 10:50

Re: Organizowanie eventów

Post autor: riderka »

Moim zdaniem najlepsze eventy są teraz w ramach warsztatów kulinarnych https://www.cookup.pl/k/warsztaty/. U nas coś takiego pracodawcy zorganizowali i każdy świetnie się bawił mimo że niektórzy w ogóle nie gotują. Chętnie pójdę jeszcze raz na takie warsztaty, najlepiej żeby była to kuchnia indyjska :)
Różowa Pantera

Re: Organizowanie eventów

Post autor: Różowa Pantera »

Czy znacie miejsce, które jest lepiej przygotowane do imprez firmowych niż to ? - mam na myśli Dwór Korona Karkonoszy - https://www.koronakarkonoszy.pl/dla-firm/ .Wszystkie imprezy tam organizowane są szyte na miarę. Unikalne wnętrza Dworu, różnej wielkości, stylowe sale i kawiarnie ,stylowe apartamenty, saloniki i pokoje. Piękne ogrody. Wiele atrakcji.Turnieje i warsztaty kulinarne dla firm oraz kilkadziesiąt imprez scenariuszowych. To wszystko może być waszym udziałem na zorganizowanej imprezie firmowej.
Awatar użytkownika
palczaki
Posty: 636
Rejestracja: 18 lip 2019, 19:46

Re: Organizowanie eventów

Post autor: palczaki »

Jakiś czas temu na wielu witrynach internetowych ukazało się kilka artykułów na ten temat ale ciężko było znaleźć rzetelne i sensowne informacje... Odwiedziłem kilka stron ale to tutaj najlepiej opisali ten problem dlatego kliknij w ten w ten odnośnik. https://www.hotelbellotto.pl/
ODPOWIEDZ